;

Tuesday, October 27, 2009

Sarawak tempat posting mengajar

Minggu lepas .. sewaktu pelancaran portal web sekolah tempat aku kerja.. aku dah sakit mata .. semalam plak .. anak aku sakit mata .. dah merah mata dia.. kesian aku tengok .. semalam jugak aku dapat meluangkan masa ke Kuala Lumpur menghantar adik aku ke sebuah hotel di Sepang bagi orientasi guru GST ke Sarawak. Aku bertolak ke KL pagi hari Ahad bersama 4 ahli keluarga termasuk anak aku. Bini aku tak ikut sbb tak larat. Di KL aku sempat ziarah keluarga sepupu di taman Medan dan tidur di rumah sepupu di Punchong Perdana. Penat memandu jangan cakap la ... naik lenguh kaki. Gembira punya hal sebab adik saya yang sebelum ini belajar di UPSI dah pun ditempatkan untuk mengajar di Serawak. Mereka yang akan ditempatkan di Sarawak dihimpunkan di Empress hotal Sepang sebelum berangkat hari ini ke Sarawak. Jadi selamat merantau lah .. buat adik aku yang sorang nie...

0 comments:

Popular

Live Radio With Me

About This Blog

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP