;

Saturday, October 17, 2009

Dari Kuala ke Gurun

Hari nie.... dah sabtu 17 Okt .. bersamaan 28 Syawal dah pun... dah nak habis syawal .. tapi majlis terbuka masih ada.. masih didatangi tetamu. Semalam pun di tempat kerja buat majlis terbuka .. jenuh jugak handle .. macam2 nak buat. Tapi ok dah .. dah selamat pun. Hari ini aku dan isteri serta anak ..pi jalan makan kenduri rumah kawan lama isteri aku kat Gurun Kedah,Norshahidah dengan pasangannya Mohd Syamsir... agak lewat keluar pagi tadi .. dah tengahari baru nak gerak .. pi beli hadiah dulu n then pi buat payment kereta 'Kancz' aku la.. dah 3 bulan tertunggak .. sekali nak bayaq punya la banyak .. padan muka ..Gerak ke kenduri perut pun dah lapar.. almaklumlah dah tengahari ... sesampai ja umah kenduri .. park keta .. cepat jer amik makan .. heheh dah lapar .. amik makan pun banyak .. dah aku sudah makan ,... kenalah jaga si anak palak.. berganti dengan 'ayang' aku ler.. dia plak makan .. dah makan .. dah bergambar dengan pengantin, lama jugak la aku kat umah kenduri tu .. dah 3.00 petang .. balik la.. nak kuar taman tu palak jd masalah .. kuar masuk lorong tak dpt cari jalan keliar .. Qina dah mengamuk ... apa lagi bertambah tensen la .. akhirnya keluar jugak .. apa lagi cari masjid la.. nak solat ... dah selesai baru bergerak balik .. yang bestnyer tu .. jln balik lagi jauh dr jalan datang .. sepatutnya keluar masjid belok kiri .. aku pi belok kanan ,... apa lagi pi aloq setaq la.. jwbnya.. naik di exit pendang .. jauh jugak tu .. malas nak patah balik .. jalan ajer la.. jalan-jalan cari pasal .. hahahah ... gambar akan di upload kemudian yer



0 comments:

Popular

Live Radio With Me

About This Blog

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP