;

Sunday, September 27, 2009

Tahniah Faiz & Azhana

Pada 7 Syawal yang lalu bersamaan 26 sept 2009, aku dan keluarga sempat menghadiri walimatul urus sahabat aku nie.. si faiz. Walaupun tiba agak lewat ke Dewan Orang Ramai Changkat Jering .. tempat dilansungkan kenduri belah perempuan nie.. mujur ada lagi makanan .. kalau tak .. mau lapar .. hehehe.... Oklah .. selamat berbahagia dari aku sekelurga buat hang Faiz dan Isteri .. jangan gaduh2 tau .. sayang biar selalu .. nak belajar ilmu rumahtangga .. cuba baca post aku yang telah lepas berkaitan kasih sayang dalam rumahtangga.. hehehe .. Selamat Bro.
Oleh kerana ngko minta aku buat lagi edit gambar kawin ngko .. aku buat lagi satu ... bleh la tgk lagi .. aku amik sket jer gambar kawin ngko .. jadi tak dpt buat banyak. Gambar ngko pun ada di sini


0 comments:

Popular

Live Radio With Me

About This Blog

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP