;

Sunday, June 19, 2011

TERIMA KASIH IPG KSAH DAN MODUL KISSM 2011

Salam kepada semua pengunjung yang mungkin baru ataupun yang telah biasa berkunjung ke persona hidupku ini. Alhamdulilah blog ini sedang mengalami transisi ke arah penambahbaikan paparan dan isi kandungan. Ini berikutan perkembangan menurun minat pengguna internet ke arah blog, oleh itu saya memikirkan perlu kepada perubahan dan pendekatan yang lebih verstyle.
Alhamdulilah syukur saya ke hadrat Illahi kerana limpah kelapangan masa yang diberikanNya telah menemukan saya dan rakan-rakan hari terakhir bergelar pelatih KDPM KDC SABK ambilan Nov 2007. Mengambil masa hampir 3 tahun setengah kami bergelut dengan kelas yang begitu padat dan dengan tugasan matapelajaran yang menghimpit masa yang ada. Memang mencabar dan cukup memberi kami semua pengalaman berguna. Apabila tiba jer cuti sekolah, memang ibarat mimpi ngeri buat kami yang terpaksa berkampung di maktab. Namun semua itu meninggalkan kenangan manis yang takkan kami lupakan. Terasa seperti baru semalam kami memulakan pengajian di IPG KSAH Sg Petani. Betapa kisah kami sentiasa berbagai ragamnya, jika nak story, memang penuh la blog ini dengan kisah kami. Namun biarlah ianya terbit hanya sekilas dari cerita kami yang penuh kerenahnya ini. Dari kisah kuliah, sehinggalah kisah praktikum yang mencuit rasa dan perasaan. Kelas paling hepi go lucky, atau lebih dikenali kelas orang-orang tua .. bukan lah tua mana sangat pun, tapi perangai mengalahkan bebudak darjah 1.
Mengambil ruang terbit maya ini, saya mewakili teman-teman merakamkan jutaan penghargaan dan terima kasih kepada semua pensyarah yang pernah terlibat mengajar dan membimbing kami terutama dari Jabatan Pendidikan Isalam dan Jabatan Ilmu Pendidikan. Tentunya pengalaman bersama kami di kuliah dan di luar menitipkan kenangan bermakna. Terima kasih dengan luahan pengalaman dan maklumat pendidikan yang diberikan. Jasa semua pensyarah kami akan tetap ingat dan hargai.
Buat semua rakan yang turut sama mengikuti kuliah bersama, pengalaman bersama kalian memberi input baru dan berguna untuk kerjaya . Terima Kasih semua.

Selangkah lagi kita akan memasuki sistem pendidikan perdana. Namun harus diingat banyak lagi yang perlu kita pelajari terutama dalam sistem pengendalian kerajaan terhadap kakitangan awam. Jangan lupa, kita akan bersama dalam kursus induksi SSM 2011 yang akan berlansung pada 27-30 Jun akan datang. Buat rakan-rakan yang mencari nota KISSM.. boleh muat turun modul khusus KISSM 2011 di bawah ini. Nota KISSM belum sempat dimuatkan di ruangan ini. Jika belum ada boleh dapatkan dari dalam cd yang dibekalkan.

Modul Umum dan Terkini KISSM 2011 Muat Turun di sini


0 comments:

Popular

Live Radio With Me

About This Blog

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP