;

Monday, December 28, 2009

Selamat Bertunang Buat Adik Shahfi

Salam pengunjung yang sentiasa berkunjung ke sini.. aku dah lama tak buat entri .. isteri aku baru selamat melahirkan anak kami yang kedua .. nanti aku akan story lagi .. tapi kali nie.. aku nak story ttg adik aku yang baru sahaja selesai majlis pertunangannya dengan seorang gadis kelantan... jauh benor la .. sampai ke kalantan tu dapat awek... apa pun selamat menempuh masa-masa kritikal ini dengan selamat, kerana abang nak kata masa bertunang nie la... masa yang cukup 'mmencabar' untuk di lalui... nak tau kenapa .. rujuk la beberapa .. entri yang lepas dlm blog ini.
Adik aku nie.. mengambil tarikh 25 Dis 2009 untuk majlis pertunangannya ini. Berbagai peristiwa sebelum majlis ini berlansung telah berlaku. Nak stori pun dah tak lalu .. macam2 hal .. namun alhamdulilah telah selamat semuanya... layan jer la foto yang sempat di ambil..




0 comments:

Popular

Live Radio With Me

About This Blog

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP