;

Tuesday, December 22, 2009

Lahirnya Seorang Pejuang ke 2


Salam .. hari ini tanggal 22 Dis 2009 bersamaan 6 Muharram 1431 pada jam 5 petang tadi lahirlah anak kedua aku .. Kali ini aku dikurniakan anak lelaki. Begitu banyak cabaran yang dilalui aku ketika ini, sedang aku nak menduduki peperiksaan akhir semester ke 3 di IPSAH nie.. isteriku di IPGM teknik sakit untuk bersalin. Dari pagi lagi fikiran aku bercelaru, namun ku tabahkan hati dan berdoa semoga semuanya selamat dan dipermudahkan yang maha Esa. Jika nak diceritakan tentunya panjang... namun semua ini akan menjadi kenangan yang cukup bermakna apabila anak kedua aku nie lahir dan diazankan oleh orang lain yang turut sama ada di wad bersalin ketika itu. Aku di bilik asrama IPSAH menantikan khabar dari HUKM KL mengenai isteriku yang sdang bertarung nyawa melahirkan anak kami.. namun alhamdulilah .. dia selamat dilahirkan lebih kurang jam 5 petang dengan berat 2.9. Alhamdulilah syukur kepada Allah, diberi kemudahan dalam kesukaran .. inna maal 'usriyusra .... aku hantar adik aku untuk membantu apa yang perlu di HUKM sana. .. terima Kasih buat sepupu aku khatijah yg berada di sisi isteri aku ketika dia sakit nak bersalin. Banyak cerita menarik .. namun kurang masa nak story .. apapun terima kasih buat isteriku.

0 comments:

Popular

Live Radio With Me

About This Blog

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP