;

Wednesday, March 14, 2012

Aku, Media dan ICT

Sememangnya ramai yang mengenali aku di dunia maya. Sentiasa sibuk dengan internet. Siang dan malam asyik dengan laptop. Dari cerah mata kini dah berkaca mata .. kerana kesilauan yang tinggi. Mana taknya .. asyik mengadap laptop jer kerjenyer....
Aku sentiasa mencuba yang baharu dalam menyediakan medium penyampaian yang lebih berkesan bagi sekolah tempat aku keje. Memang macam orang tak dak keje jer.. bila asyik dengan internet nie. Yer la .. jika orang lain sibuk berFB .. aku dah berjaya menguasai Joomla 1.7, jika orang lain sibuk berTWITTER, aku dah reti buat blog 3 layer, kini orang lain sibuk lagi berFB dgn timeline.. aku dah mula belajar instruction joomla 2.5. Memang cun nak ......

Recording siri ceramah


Mengikuti taklimat ICT bersama team juruteknik komputer


Mengendali set audio sistem pertandingan nasyid


Set PA yang banyak jasanyer...

0 comments:

Popular

Live Radio With Me

About This Blog

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP