;

Sunday, March 6, 2011

MUHAMMAD IRWANSHAH ... ANAK MOHD SHAHDAN

Dah cukup lama aku tak mengarang dalam blog peribadi aku ini, dah mcm melupakan dah blog nie.. blog tempat aku meluahkan rasa dan kisah aku nie.. sori la kpd pengunjung yg tahu kewujudan blog ini .. nak cari cerita dan bahan2 baru .. dah kurang sangat aku jenguk dan update blog nie... mana taknya dok layan FB jer .. heheh .. apapun aku masih tak lupakan blog nie.. mmg rindu nak mengarang namun dok bz buat perkara lain .. namun ada masa aku nak juga update blog nie.. sepeti sekarang nie..
Bersama post kali ini .. aku sajikan anak kepada adik aku yg kawin tahun lepas.. dah lahir anak lelakinya Isnin lepas.... erm.. Tahniah .. adik yg lain per cerita .. dah ada isi ka.. heheh ..


Kakak tu suka sungguh dengan baby acik ...nie..


Dua-dua anak aku nie.. memang suka dengan baby

Wajah baby baru


Muhamad Irwanshah


Diciumnyer baby yang tengah tidur tu ..

0 comments:

Popular

Live Radio With Me

About This Blog

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP