;

Monday, January 25, 2010

My Besday.. Hari nie..

Hari nie.. 25hb .. DOB aku .. dah 29 tahun aku hidup di dunia ini, dah banyak kemudahan dankesukaran aku tempuh.. namun masih banyak yang menanti dihadapan untuk aku hadapi. Sepanjang 29 tahun aku hidup ini, banyak kenangan manis yang aku masih ingat sampai hari ini, ketika zaman sekolah rendah dan menengah masih segar diingatan segala pengalaman pada masa itu. Biarlah ianya jadi memori aku, akan aku abadikan sebagai sebahagian kehidupan yang banyak member pengalaman.
Oklah .. apa yang 'best' di hari tua aku nie.. macam biasala.. sibuk dengan kerja .. petang tadi pun masih ada mesyuarat persiapan sambutan Hari Anugerah, mengemaskini data pun belum selesai lagi .. masih tertangguh ... itu lah aku .. sibuk dengan kerja jer.. kekadang tu jarang dapat bawa keluarga pi jalan-jalan. Apa nak buat banyak tanggungjawab.. di tempat kerja... rajin sangat nak buat ... padan muka aku la.
Arr .. hari nie.. aku banyak terima ucapan hari lahir .. terutama di FB .. thanx semua .. ucapan pertama tentunya datang dari 'org rumah' aku ler.. thaks sayang .. abang juga sayangkan awak... ceewahh .. itulah ucapan aku kat bini aku nie.. manjanyer dier.. yangbuat aku sayang sangat tu .. heheheh ..
Terima kasih kerana sedia hidup bersama aku nie.. dan untuk anak abah yang baru .. nie.. semoga jadi anak yang baik

0 comments:

Popular

Live Radio With Me

About This Blog

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP